Om Ella

Hej!
Jag heter Ella och är född 25 November 1999, är alltså 12 år nu och fyller 13 i år. Jag är en sprallig tjej som vågar allt och är jämt den som bestämmer. Jag älskar att umgås med vänner, häst och familj och är allt hjälpsam och trevlig ;). Om något står på tok eller har hänt tröstar jag alltid och försöker lösa problemet. Har aldrig varit rädd för något (förutom skräckfilmer, hatar att se på de) och vågar mig ut över allt.

Mina största intressen är att vara i stallet med hästen och att fota. Jag driver en fotoblogg: www.ponnybruden.se. Och det är där jag tilldelar alla min foton som jag tar vardagligen med min egna systemkamera Canon EOS 1100D. Jag rider och sköter en häst vid namn Viktor. Jag älskar honom ♥. Men jag söker medryttarhäst för att börja kunna rida mera privat :)
Jag har även två kaniner. De heter Nina och Nalle. Nina är 5 år och är en dvärg vädur löven. Hon är en mysig och kelig kanin som alltid vill ha närhet av andra människor och gillar alltid nya människor som kommer och hälsar på. Nina har varit inomhus kanin, bott i mitt rum men jag blev allergisk så hon fick flytta ut i en stor tvåvånings-bur på min alltan och trivs superbra!

Efter 2 år hittade min mamma en kanin ute när hon var ute och gick sittande i ett hörn på en övergiven liten busshållsplats helt ensam och mager. Hon tog hem honom och jag tog hand om honom i Ninas gamla utebur som vi ställde på altan brevid Nina. Vi satte upp lappar om en borttappad kanin men ingen hörde av sig. Polisen ringde och sa att vi kunde behålla honom så vi gjorde det och döpte honom till Nalle. Idag är han 2 år och bort tillsammans med Nina och är normal igen :)

Jag:

Viktor:


Kram
Senast uppdaterad: 2012-04-28

Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...