Ella här igen ..

Nu är det så att ni kanske undrar varför jag inte har uppdaterat på ett tag. Det är för att just nu sköter inte jag någon ponny och då har jag inte så mycket att blogga om på denna blogg.

Jag pratade med Nora igår om att vi skulle kanske skapa en ny blogg, som inte är en hästblogg utan en vardagsblogg som vi skriver om allt möjligt, ger tips och massor annat skoj som man inte kan göra på en hästblogg :D. Vad skulle ni tycka om den idéen?

Själv tycker jag det är en bra idée, då kommer jag även sluta med min andra blogg och sattsa på min och Noras blogg. Då kommer även jag och Nora byta bloggnamn, och få en domän hoppas vi :)

Kommentera gärna detta inlägg och säg vad ni tycker!





Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...