hemma från tävlingen, sliten, kortare inlägg...

Hejhej, Ja nu är det så att jag kom hem från tävlingen. FATTA hur trött jag ÄR !!!!!!!!!!

aja.. iallafall, nu ska vi komma till saken. Vi startade dressyren halv 12 på eftermiddagen så skönt. Och jag är SÅÅÅÅ nöjd efter dressyreb, kom ut med bäst procent och straff av alla där. 71% och 43%. det är riktigt bra!

efter hoppningen låg vi kvar på 43, då vi var felfria o inom maxtiden,

sedan.... var det den långa väntan till terrängen 4 timmar*

han var SJUKT taggad! hoppade runt och hade sig, men det är bara kul att han tycker det är kul. Sen var det: 5,4,3,2,1 RID. Jag rusade iväg och vi ´fick 0 fel i terrängen, och optimaltiden var 2:43. Jag fick 2:32. då det gick fort. Men eftersom man får vara 15 sekunder för snabb utan straff så klarade jag mig på 12. Ae nu är jag så jsukt trött och ska nog sova snart. förlåt bloggläsare för den dåliga uppdateringen på hela bloggen. Vi har bara så mycket att göra i skolan just nu. + sköta och ta hand nästan ensam 2 hästar 7 dagar i veckan, man har inte orken ibland... :)

JAG LÄGGER UPP FILMER FRÅN DAGEN NÄR VI LADDAT IN DET I DATORN. MAMMAS DATA HAR KRSACHAT, MEN JAG ÅTERKOMMER MED FILMEN JAG LOVAR!

nu blir det bara bilder från idag...


sne men taggad sup..
kram



Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...