NU TAR VI UPP ICKE RIDNING STUFF.

Hej bloggen! Nu tar vi inte upp nånting om ridning i detta inlägg. Ni önskade ju ett hästfritt inlägg och så?

detta handlar om MASSA olika synpunkter och argument från mig. svara gärna tillbaka i en kommentar om någoniting är tokigt!

Det första argumentet jag kommr med är ;

Jag förstår mig inte på killar ibland alltså. det här är vad jag tycker o tänker glöm INTE det!

Oftast kan man lita på odm, De är snälla och pålitliga, men vet inte ibland alltså, Vissa killar vet bara inte hur de ska behandla en tjej på rätt vis. De är antingen för på och jobbiga eller ingenting, lata t.ex. Vi försöker göra allting rätt men de är bara ute efter någonting annat. Så sjukt egoistiskt. Men vad kan man begära av en kille? de verkar inte kunna förstå... förstår ni våra läsare? Det finns jättemånga killar i världen osm är underbara och fina. Men som faller mig i smaken, njaa, det finns det inte mycket av. AE men jag hoppas ni förstår.. Det är svårt att lita fullt ut på en kille. om man nu inte haft turen att träffa den perfektaste.


och nu till det andra ;

VARFÖR!? varför är så många tjejer osäkra på sig själva? det finns 100 miljarders tjejer som tycker de är för runda, för fula o dylikt. Det borde sättas stopp. Man får ha sina åsikter om sig själv. men det behöver inte gå till överdrift. Kolla liksom på kissie, där har det gått till överdrift för så sjukt längesedan, hon var missnöjd och började banta ner sig nu till 40 kilo. jag väger liksom 40 kilo och är 13. Det är nog dags för tjejer, (kanske killar med men mest tjejer) att inse att de är så vackra och fina, om man inte är så fin på det ''yttre'' så har man alltid ett innre med. Det finar upp allting. och jag vet att jag andvänder smink och produkter. men jag tycker faktiskt inte att jag är ful, varför ska jag tycka det? det kränker bara ned mig själv. och folk i omgivningen mer eller mindre... Vi är alla fina på sitt sätt. Visst jag tycker faktiskt helt ärligt att vissa är mindre snygga och så. Det kan jag inte säga nej till, men alltså förstår ni vad jag menar? själva grejjen med hela det här? ta vara på er själva!

kommentera gärna :*

kram


Kommentarer
Kommentaren är av: Elsathuvesson

Så jävla sant...

Nora du äger.. <33333333333

2012-05-16 @ 08:23:12
URL: http://elsathuvesson.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...