På fest och har det bläää ...

Just nu är jag på min kusins släckt-fest och vi har precis ätit dessert. Just nu har jag det sjukt tråkigt, egentligen skulle jag ha sovit med min kompis Emilia idag men eftersom jag skulle på fest så gick det inte.

Sen sa mamma till slut att det gick, men då var det redan för sent med Emilia för hon bestämde med en annan så jag frågade min bästa kompis Emmy. Fast det gick inte det heller så nu sitter jag här och har tråkigt igen ...


Detta är jag, Emmy och hennes lillasyster. Haha

Kram

Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...