så nöjd med allting, och lite words från mig.....

Hej bloggen, ville skriva ut lite,

en sak;

Jag har hat så mycket up's n' down's inom ridningen , saker som jag bara vill dö över, och saker jag är SÅ glad öveer. Jag kan nogi nte tänka mig att ni vet hur krävande det är ibland. Med tanke på hur hårt jag satsar ( på SM om 2 år och skaffa sponsorer nu) så är det svårt. Jag är i stallet 6 - 7 gånger i veckan + läxor. Det är en stor del. Hästarna kräver mitt arbete och med tanke på hur mycket tid ch fritid jag lägger ned på odm, ja jag har -10,4 % fritid. INGEN. Så jag hoppas att ni förstår hur jobbigt MEN ÄVEN KUL det är att vara ridtjej/tävlingsryttare. Jag har faktiskt tappar en del kompisar för hur mycket jag satsade så jag inte hade någon fritid, jag saknar det. Men att rida? det kommer jag aldrig säga nej till. Man kan inte skita i det en dag, det finns liksom inte på kartan. Ska jag satsa fullt ut nu gäller det att ge upp allting annat och bara starta upp i tävlingarna. Jag lägger en del sjukt fina rundor då jag är nöjd med mig själv. Men även sådana där rundor då jag vill gräva ned mig av skam. DET ÄR INTE LÄTT. Men i helheten är jag nöjd. Och jag vill att ni ska förstå t.ex om jag inte bloggar en dag.. hur mycket jag faktiskt har att göra. Allting handlar om stallet allting planeras, allting ska fixas. Det är ett sånt stort jobb, och ansträngning. Men vad gör man inte? Jag kommer säkert svika er och missa ett inlägg här och där. Men jag ska alltid försöka. men ja, nu vet ni situationen.


Här är en av de rundorna jag är nöjd med! sjukt nöjd, både hästen och jag gjorde bra ifrån oss. dressyren var det bästa inom ridningen osm hänt mig.
vi hörs!
kram

Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...