tjenare, bloggade inte igår.

Hej, sovit 3 timmar nu efter skolan, men nu är jag pigg igen, tänkte om ni ville att vi även skulle skriva mkt mode/vardag? eller BARA häst? kommentera er åsikt,

hade nationella i engelska nu, muntligt, jag osm älskar att delta i seminarier och ta grejjer muntligt, f¨år fram så mycket mer då, och kan ju säga faktiskt att jag är rätt bra på engelska med uttal osv. Så jag tyckte att det gick sjukt bra, that's just my oppinion. eller hur det stavas.. som sagt bättre på uttal än stavning. älskar när ni kommenterart då vill jag fortsätta blogga.. tappar lusten lite nu när man inte får in några alls..



kram



Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...