Viktor min älskade.

Det går ett hemsk ryckte, jag vill inte tro att det är sant men kanske det är det. Jag har inte varit i stallet på länge, på grund av sjukhet och skola. Nu när jag precis ska börja vara i stallet mer är det massa som går och säger hemska saker.

"Viktor ska avlivas!", "Viktor har flyttat från stallet!", "Viktor är död!". Tänk om det stämmer. Oavsett om jag vet eller ej, vill jag att ni ska veta.

Jag kan inte hålla något hemligt för er, speciellt inte något sådant.



Viktor, jag älskar dig ... ♥



Kommentarer
Kommentaren är av: Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan, tänkte bara kika in & önska er en bra start på veckan! :D All t bra idag btw? ^^

2012-05-15 @ 18:56:03
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Kommentaren är av: Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan, tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D Allt bra idag btw? ^^

2012-05-15 @ 18:56:13
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Kommentaren är av: Anonym

Viktor står hos cicci för att återhämta sig, men om han inte blir bra kan man ju givetvis inte ha honom som lektionshäst, :/

2012-05-17 @ 14:48:53

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...