världens snyggaste människa.

ulrik. jag älskar dig. Du ska bara veta. Jag ägnar dagar,nätter,mornar åt dig. Jag har sett dig ett antal gånger. Jag kan säga att du är mer värd för mig än någon annan jag känner. Du har förändrat så många folks liv. SÅ många, även mitt. Jag gillade inte dig 2010 eller så. 2011 kom du till mig, ae shit. Känslan när du ler mot mig ofattbart. Kan ju bara säga att dina låtar har en sån jävla text bakom sig. De betyder någonting, någonting för dig och någonting för mig. Life, den betyder om hur man ska ta vara på tiden i ditt liv. Ja ni förstår det betyder så mycket att han finns inom musikbranschen. Han är det nästbästa som hänt mig. Jag stalkar,Jag gråter och jag betalar. För att se min pojke. Att bara åka till norrtälje nu den 9, tågresa fram och tillbaka,osv. det blir liksom ett tusen. Pengar. Men ulrik är värd allting. Skulle ge upp allting för att vara med hoonom en hel dag, och på riktigt, ja menar allting. Det som är kul är att jag sett honom 3 gånger, 4 nu den 9, 5 den 16 augusti rix FM norrköping, 6 den 18 augusti linköpings Rix FM. Jag taggar allting. För att se hnom. Vi väntar på honom, i 5 timmar vid scenen för att stå längst fram, för att få ropa på honom, för att han ska se oss, för att få det där smilet. Ni förstår. Lägger ner sjukt så mycket td på honom, men det bryr jag mig inte om, för sm sagt han är den underbaraste,finaste,gulligaste,knäppaste,roligaste,sötaste,bästa,välluktande personen i mitt liv. Ulrik. låt inte haters ta dig ,, du är perfekt som du är. perfektare än de mesta personer här i världen.

Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Vi läser alla kommentarer innan dom publiceras!
- Vi är gärna med i veckans blogg tävlingar
- Inga eleka eller några liknande kommentarer godkäns!
- Vi gör gärna bloglovinbyten. Länkbyten gör vi om du har över 100 unika besökare per dag.
- Ingen reklam men vi är gärna med i din tävling :)
- Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs!


♥ Ditt fina namn
V.I.P ?

♥ Mejl: (vår lilla hemlighet)

♥ Bloggadress:

Hej ...